روتختی چیست,انواع روتختی,آشنایی با انواع روتختی

خرید انواع روتختی از صفاهوم

 

با شنیدن سوال روتختی چیست، حتما با خودتان تکرار می‌کنید چه سوال عجیبی! روتختی یک کالای خواب بوده که در همه خانه‌ها وجود دارد و سالیان سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما پیشنهاد می‌کنیم برای پاسخ به این سوال عجله نکنید. کاملا برای همه مشخص است که روتختی چیست اما همین کالای خواب انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها هم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع روتختی می‌پردازیم که هر فردی باید پیش از خرید شناخت کافی به آن‌ها داشته باشد.

 

روتختی کاوری، محصولی مقرون به‌صرفه برای استفاده نوجوانان

روتختی کاوری با نام کاور لحاف هم شناخته می‌شود. در حقیقت این محصول یک کاور کیسه‌ای است که طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد و روی لحاف روتختی کشیده می‌شود. کاورها در قسمت پایینی مجهز به چندین دکمه یا زیب هستند که بسته شده و مانع از جدا شدن کاور از لحاف می‌شوند. روتختی کاوری به دلیل اینکه به راحتی شسته می‌شود و امکان تعویض با طرح‌ها و مدل‌های مختلف را دارد در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بالایی به دست آورده است.

 

زیباترین مدل‌های روتختی کاوری را می‌توانید برای نوجوانان و افراد بزگسال با توجه به سبک چیدمان اتاق خواب و روحیه آن‌ها خریداری کنید. در یک فروشگاه منسوجات خانگی امکان خرید کلیه ملزومات خواب، لوازم حمام، وسایل دکوراسیون اتاق خواب و اتاق نشیمن مانند چراغ خواب، آباژور، رومیزی جدید، مجسمه و گلدان‌های مختلف وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را به‌صورت اینترنتی و از سایت‌های معتبر انجام دهید تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 

روتختی هتلی چیست؟

مهم‌ترین موضوعی که در ذهن گردشگرها برای استراحت و اقامت در هتل وجود دارد وجود یک سرویس خواب راحت و بزرگ است. معمولا هتل‌ها تخت‌های بزرگی دارند که همه آن‌ها با استفاده از سرویس‌های روتختی هتلی پوشانده شده‌اند. روتختی هتلی معمولا از بهترین الیاف که لطافت بالایی دارد و حساسیت و مشکلات پوستی کمتری را ایجاد می‌کند تهیه می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های روتختی هتلی امکان تعویض راحت و شست‌وشوی آسان و سریع است. روتختی و روبالشی هتلی از جنس نخ پنبه خالص و به میزان قابل توجهی نرم و سبک هستند.

 

بهترین نوع لوازم و منسوجات پارچه‌ای توسط هتل‌های گران‌قیمت مورد استفاده می‌گیرد. روی میزها را معمولا با رانر رومیزی می‌پوشانند تا فضایی شیک و مدرن را به وجود آورند. همچنین از چراغ‌های خواب و لوسترهای لوکس در کنار کنسول و مبلمان استفاده می‌کنند. همه این لوازم در کنار یک سرویس خواب راحت باعث می‌شود تا مسافران بیشتری به هتل‌های درجه یک مراجعه کنند و از آن‌ها رضایت داشته باشند.

 

روتختی کاوری,روتختی هتلی چیست,روتختی چهار فصل

مدل روتختی چهارفصل

 

روتختی چهار فصل، انتخابی برای همه روزهای سال در خانه

روتختی چهار فصل ویژگی‌هایی شبیه به نام خودش دارد. روتختی چهار فصل یعنی محصولی که امکان استفاده از آن در همه فصل‌های یکسال وجود داشته باشد. روتختی‌های چهار فصل یک لحاف پنبه‌دوزی شده دارند که در فصل‌های سرد و گرم قابل استفاده است و تاثیر چشمیگیری در حفظ دمای محیط زیر لحاف دارد. برخی از روتختی‌های چهار فصل شبیه به روتختی‌های کاوری هستند و می‌توان قسمت پنبه‌ای را در روزهای گرم سال از کاور جدا کرد.

برای اولین بار روتختی‌های چهار فصل از کشور ترکیه وارد ایران شدند. اما این روزها در بازار برندهای معتبر داخلی را نیز می‌بینیم که به تولید روتختی‌های چهار فصل مشغول هستند. به همین دلیل فضای رقابتی تنگاتنگی بین محصولات ایرانی و ترکیه‌ای از جمله روتختی ترک و ایرانی، فرش‌های ترک و ایرانی، حوله‌های ترک و ایرانی، رومیزی ترک جدید یا ایرانی و بسیاری دیگر از اقلام و ملزومات خانگی را شاهد هستیم. البته قابل ذکر است انتخاب برند برای خرید هر محصول ارتباط مستقیم با سلیقه و بودجه شخصی افراد دارد.

 

روتختی عروس چیست؟ زیباترین روتختی جهیزیه را بخرید

روتختی‌هایی که در جهیزیه عروس استفاده می‌شوند معمولا رنگ و طرح جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تری نسبت به روتختی‌های معمول دارد. به همین دلیل روتختی عروس در اغلب مواقع شبیه به روتختی‌های کلاسیک با پارچه‌هایی ساتن، مخمل یا ژاگارد است. روتختی عروس به روتختی تزیینی نیز شناخته می‌شود، چون برخی از خانم‌های باسلیقه روتختی جهیزیه را با استفاده از گیپور،‌ روبان و مروارید تزیین می‌کنند تا اتاق خواب جلوه و شکوه بیشتری پیدا کند.

 

روتختی عروس را می‌توان از بین مدل‌های اسپرت و امروزی نیز تهیه کرد و انتخاب مدل روتختی کاملا سلیقه‌ای و مناسب با دکوراسیون اتاق خواب است. پیشنهاد می‌کنیم برای اولین روتختی جهیزیه حتما از محصولاتی استفاده کنید رنگ‌هایی زیبا و طرح‌هایی خاص دارند تا باعث زیباتر شدن محیط اولین خانه مشترکتان شود.

 

روتختی پیکه چیست؟ یک محصول بی‌نظیر برای روزهای خنک فصل بهار

روتختی‌های پیکه به روتختی بهاره نیز معروف هستند. این روتختی‌ها شباهت جالبی به رواندازهای بهاری داشته و لحاف‌های بسیار سبکی دارند. درون لحاف روتختی پیکه از الیافی مانند پنبه یا پشم شیشه پر نشده است و فقط برای روزهای گرم بهار و تابستان قابل استفاده هستند. لحاف‌های روتختی پیکه از پارچه‌هایی ضخیم با قابلیت شست‌وشو، حجم و وزن کم و خنک دوخته شده‌اند و به همین دلیل مورد علاقه افراد گرمایی قرار گرفته‌اند.

 

روتختی سه بعدی، مدرن‌ترین‌ محصولات را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید

جدیدترین مدل روتختی متعلق به روتختی‌هایی با طرح‌های سه بعدی است. روتختی‌های سه بعدی توسط دستگاه‌های مخصوصی چاپ می‌شوند و طرح روی آن‌ها حالت برجستگی و عمق میدان دارد و به همین دلیل تصاویر به نظر واقعی می‌رسند. معمولا از روتختی سه بعدی برای اتاق خوابی که فضایی مدرن دارد استفاده می‌شود. روتختی سه بعدی برای همه اعضای خانواده از کودکان تا جوانان و بزرگسالان قابل استفاده است چون در طرح‌های مختلفی چاپ و تولید می‌شود.

 

روتختی عروس و بزرگسالی,خرید روتختی,خرید روتختی از صفاهوم

روتختی نوجوانی از محصولات صفاهوم

 

جدیدترین انواع روتختی را از صفاهوم بخرید و هزینه ارسال را پرداخت نکنید

در این مقاله درباره اینکه روتختی چیست و چه انواعی دارد صحبت کردیم. بعد از آشنایی با انواع روتختی و نحوه استفاده از آن‌ها می‌توانید انتخاب دقیق‌ترین برای اتاق خوابتان داشته باشید. این نکته مهم را نیز همواره به‌یاد داشته باشید که ملزومات و لوازم خواب باید باعث ایجاد حس آرامش و راحتی در زمان خواب و استراحت شوند. با توجه به این توضیحات بهتر است بهترین مدل روتختی را کاملا با توجه به نیاز و سلیقه خودتان خریداری کنید.

 

فروشگاه اینترنتی صفاهوم یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اینترنتی منسوجات خانگی، کالای خواب و جهیزیه عروس است. وب سایت این مجموعه به آدرس safahome.com امکان خرید انواع روتختی برای همه اعضای خانواده را از دوران نوزادی تا جهیزیه عروس و بزرگسالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فروش محصولات باکیفیت با قیمتی مناسب و به صرفه بزرگ‌ترین دستاورد مجموعه صفاهوم در طول سال‌های فعالیتش به شمار می‌رود.

 

چنانچه سوالی در زمینه خرید یا ثبت سفارش در سایت دارید می‌توانید از طریق شماره تلفن ۳۲۲۲۳۳۳۴-۰۳۱ با کارشناسان صفاهوم تماس بگیرید. ما با هدف افزایش رضایت و رفاه بیشتر مشتریان خود برای ارسال سفارشات هزینه پست دریافت نمی‌کنیم و کلیه خرید‌های اینترنتی بدون هزینه ارسال به آدرس‌های معرفی شده ارسال می‌شوند.

 

برچسب ها :
بازی انفجار سایت بت اسپات