شرکت اریا حفاظ,نصب حفاظ پنجره,حفاظ پنجره

خرید حفاظ از شرکت آریا حفاظ

 

همواره یکی از بزرگترین دغدغه ذهنی صاحبان ساحتمان ها و املاک تجاری و یا مسکونی تامین امنیت و فراهم کردن شرایطی جهت بالا بردن هرچه بیشتر محافظت ساختمان ها در برابر سارقین می باشد.

 

از آنجایی که یکی از ساده ترین و همچنین متداول ترین راه های برای ورود افراد خارجی بالکن و از طریق پنجره ها می باشد لذا از جمله بهترین روش ها جهت تامین امنیت و جلوگیری از ورود این افراد از این طریق می باشد. برای این منظور می توان از انواع حفاظ پنجره و حفاظ بالکن استفاده کرد که در ادامه مقاله به توضیح آن ها پرداخته شده است.

 

حفاظ پنجره

نصب حفاظ پنجره و استفاده از درب­های آکاردئونی یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل منزل محسوب می‌شود. در هنگامی که وضعیت اشتغال افراد به گونه‌ای باشد که باید مدت زمان زیادی را بیرون از منزل بگذرانند. یا زیاد به مسافرت بروند، نصب و استفاده از حفاظ پنجره می‌تواند نقش مهمی در کاهش دغدغه­ های آن­ها داشته باشد. زیرا درب ورودی و پنجره­ های یک ساختمان از جمله مهم‌ترین راه ‌های ورود سارقان به درون منزل به شمار می­آیند. لذا بر آن شدیم در ادامه مطلب تمامی انواع حفاظ و کاربرد آن­ها را مورد بررسی قرار بدهیم.

 

انواع حفاظ پنجره

حفاظ­ها از انواع مختلف و متنوعی برخوردار هستند. هر کدام از حفاظ­ها متناسب با طرح، مدل و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن­ها، استحکام، امنیت و مقاومت متفاوتی را ارائه می­دهند. از جمله مهمترین و پرکاربردترین حفاظهای پنجره می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅ حفاظ شاخ گوزنی

✅ حفاظ پنجره استیل

✅ حفاظ فرفورژه

✅ حفاظ چوبی

✅ حفاظ بانکی

✅ حفاظ میله ای

✅ حفاظ مشبک

 

کاربرد و مزایای استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ یا نرده پنجره از طرح‌ها و مدل‌های متنوعی برخوردار هستند که علاوه بر افزایش امنیت منازل در طراحی و زیباسازی نمای بیرونی ساختمان نقش موثری دارند. علاوه بر این حفاظهای پنجره از ویژگی­ ها و کاربردهای متعدد دیگری برخوردار هستند که از جمله آن­ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

✅ محافظت از ساختمان در مقابل سارقین

✅ محافظت از شیشه ها

✅ کمک به زیبایی پنجره ها

✅ موجود در انواع رنگبندی و طرح بندی

✅ نصب سریع و آسان

 

کاربرد حفاظ برای بالکن

حفاظ های بالکن از طرح‌ها و مدل‌های متنوعی برخوردار هستند. این حفاظ‌ها علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، باعث زیباسازی نمای بیرونی ساختمان می‌شوند. سایر کاربردهای حفاظ های بالکن عبارتند از:

 

استفاده از حفاظ های بالکن مانع از ورود دزد به منزل می‌شود و احتمال سرقت را کاهش می‌دهد.

حفاظ بالکن علاوه بر اینکه مانع افتادن اشیا‌ء می‌شود، از خطر سقوط افراد جلوگیری می‌کند.

 

انواع حفاظ پنجره,کاربرد و مزایای استفاده از حفاظ پنجره,کاربرد حفاظ برای بالکن

حفاظ فرفوژه

 

انواع حفاظ های بالکن

حفاظ های بالکن در در تهران در انواع و مدل‌های متنوع و جذابی ساخته و طراحی می‌شود. انواع حفاظ بالکن عبارتند از:

 

حفاظ  فرفوژه

فرفوژه علاوه بر حفاظ پنجره، حفاظ تراس، حفاظ روی دیوار، در حفاظ های بالکن هم به‌کار برده می‌شود. این مدل بیشتر به دلیل زیبایی در ساختمان‌های مسکونی، مدرن، ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

افرادی که به زیبایی ظاهری ساختمان اهمیت می‌دهند، بیشتر از این مدل برای حفاظ های بالکن استفاده می‌کنند. طرح‌ های حفاظ پنجره فرفوژه و حفاظ نرده فرفورژه با دستگاه‌های صنعتی و با کیفیت و ظرافت زیاد ساخته می‌شود. حفاظ بالکن فرفوژه دارای مزیت‌هایی است که درزیر به آن ها اشاره می‌کنیم:

 

این مدل بیشترین تنوع را از لحاظ قیمت، رنگ، مدل، نوع، شکل، کیفیت و اندازه در بازار دارد.

حفاظهای بالکن از نوع فرفوژه زیبایی بسیار دلنشینی به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شما می‌دهد.

نصب آن نیز بسیار آسان است.

 

قیمت درب آکاردئونی در تهران

قیمت درب آکاردئونی در تهران به عواملی مانند مدل، طرح، رنگ، متریال اولیه، متراژ آن بستگی دارد. طبیعتا هر کدام از مدل‌های حفاظ درب آکاردئونی دارای قیمت متفاوتی هستند. فاکتورهای موثر در قیمت این درها عبارتند از: تنوع رنگ: یکی از پارامترهای تاثیر گذار در قیمت این سازه ها تنوع رنگ آن است.

 

رنگ درب آکاردئونی با توجه به سلیقه مشتری قابل تغییر است. بهتر است مشتری قبل از انتخاب درب به تفاوت قیمت رنگ‌های مختلف ان توجه کند. با اینک تفاوت قیمت در رنگ‌های مختلف درب آکاردئونی چندان زیاد نیست ولی می‌تواند در تصمیم گیری نهایی مشتری تاثیر گذار باشد.

 

درب آکاردئونی در انواع مختلف رنگ قابل تولید است. پرطرفدارترین رنگ درب آکاردئونی، مشکی چرمی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید صدفی است. سفارشی بودن برخی از رنگ‌های خاص باعث افرایش قیمت این سازه آهنی می‌شود.

 

متراژ درب آکاردئونی: متراژ و اندازه درب یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت درب های آکاردئونی در تهران است. در بیشتر مواقع مواد اولیه حفاظ درب آکاردئونی از آهن است. قیمت آهن روزانه در حال افزایش است به همین دلیل متراژ آهن استفاده شده در قیمت درب آکاردئونی تاثیر گذار است.

 

انواع حفاظ های بالکن,حفاظ  فرفوژه,مزیت های حفاظ بالکن فرفوژه

درب های آکاردئونی

 

متراژ حفاظ درب آکاردئونی در همه خانه‌های مسکونی یکسان نیست. بعضی از خانه‌ها دارای ارتفاع کم و بعضی دیگر ارتفاع زیادی دارند. بنابراین برای بدست آوردن قیمت دقیق درب  باید ارتفاع و عرض درب اندازه گیری شود. سپس با توجه به قیمت هر متر مکعب، قیمت درهای آکاردئونی به صورت کلی بدست آید.

 

فرمول کلی محاسبه قیمت آکاردئونی به شرح زیر است. طول درب *عرض درب*قیمت هرمتر مربع = قیمت تمام شده یک درب آکاردئونی تراکم شکل‌های درب آکاردئونی: میزان تراکم شکل‌های حفاظ درب در قیمت درهای آکاردئونی تاثیر مستقیمی دارد. هر چه قدر تراکم و میزان شلوغی درب ساخته شده بیشتر باشد، قیمت آن افزیش می‌آبد.

 

به دلیل اینکه درب‌های آکاردئونی با طرح‌های شلوغ نیاز به صرف زمان زیاد برای ساختن دارند، هزینه ساخت آن هم زیاد است. یک نکته بسیار مهم در این زمینه این است که طرح‌های خلوت حفاظ درب دارای ضریب امنیت پایینی هستند.

برچسب ها :
بازی انفجار سایت بت اسپات