لوکس ترین برند های دنیای مد,بولگاری لوکس ترین برند های دنیای مد,لوکس ترین برند های دنیای مد چیست

خرید عینک های بولگاری اصل از فروشگاه عینک چلسی

 

بولگاری (Bvlgari) یک برند ایتالیایی تولید کننده­ی محصولات لوکس، از جمله عینک است که حتما نام آن را در بین برندهای مشهور، شنیده‌اید. بولگاری در ابتدا فقط به تولید طلا و جواهرهای لوکس می‌پرداخت؛ اما پس از کسب شهرت فراوان، وارد حوزه مد و فشن شده و عطر، عینک آفتابی و کیف­های لوکس را هم به محصولات خود اضافه کرد. این برند تا به امروز، جزو لوکس­ترین تولیدکنندگان جواهرات و باقی اکسسوری­ها بوده است.

 

تاریخچه بولگاری

بولگاری در سال ۱۸۸۴ توسط Sotirios Voulgaris  بنیان­گذاری شد. سوتریوس که مردی اهل یونان بود، در ایتالیا جواهرسازی و تجارت جواهر را آموخت و در سال  ۱۸۷۷ در ایتالیا سکونت گزید. او در سال ۱۹۰۵ اولین فروشگاه خود را در نیویورک افتتاح کرد و به سرعت، به علت استفاده از جواهرات رنگارنگ و دلربا، موفقیت­های زیادی را کسب کرد. البته هنرمندان زیادی مانند سوفیا لورن، گری کوپر، الیزابت تیلور و همچنین اشراف و شاهزادگان نیز با پوشیدن جواهرات و عینک‌های بولگاری، به مشهور شدن این برند کمک کردند.

 

ایده و طرح اصلی بولگاری از ابتدا، الهام گرفتن از تاریخ و هویت گذشتگان بود. طراحی­های او، چه در جواهرات و چه در باقی محصولات، سبک زندگی گذشتگان و هویت­های انسانی و باستانی در گذشته بود.

 

خرید عینک بولگاری اصل از فروشگاه عینک چلسی,خرید عینک های بولگاری اصل از فروشگاه عینک چلسی,کیف های بولگاری

محصولات برند فروشگاه عینک چلسی

 

در سال ۱۹۹۲ بولگاری اولین ادوپرفیوم خود به نام the vert را وارد بازار کرد که نقطه عطفی در صنعت عطرسازی بود. او با استفاده از ترفند خود با الهام گرفتن از گذشتگان و تلفیق آن با عشق و هنر؛ بویی بسیاری با اصالت وارد بازار کرد که مردان و زنان زیادی را شیفته­ی خود کرد.

 

پس از موفقیت در صنعت عطرسازی در سال ۱۹۹۷، بولگاری شروع به تولید عینک­های آفتابی کرد. او سعی کرد که روند خود را در طراحی عینک­های خود نیز پیش بگیرد و با استفاده از جواهرات و نگین­های خود، فریم­هایی بسیار شکیل و لوکس تولید کرد. طراحی شیک و امروزی با وجود پیش­زمینه­ی باستانی، زیبایی فریبنده و استایل خاص عینک­ها، در کنار کیفیت فوق­العاده لنز و فریم، باعث شد که عینک­هایی کم­نظیر وارد بازار شوند و عرصه رقابت را برای دیگر برندها تنگ کنند.

 

چگونه عینک بولگاری اصل را از نمونه فیک تشخیص دهیم؟

عینک مارک بولگاری، به دلیل لوکس بودن، استفاده از جواهرات مخصوص و طراحی­های منحصر به فرد، قیمت بالایی دارد. خرید عینک­های بولگاری، به افراد خاص پسند که می‌خواهند همواره با استایلی متفاوت و اصیل ظاهر شوند، توصیه می‌شود.

 

تشخیص اصل بودن این عینک­ها چندان کار سختی نیست؛ با وجود اینکه نمونه­های فیک زیادی در پاکستان و هند تولید می­شود اما کیفیت و مرغوبیت عینک­های Bvlgari به قدری بالا است که نمونه­های کپی شده حتی توانایی نزدیک شدن به نسخه اصلی را ندارند.

 

اولین نکته برای تشخیص دادن اصل بودن عینک، وزن آن است. وزن، یکی از معیارهای مهمی است که باید هنگام خرید عینک آفتابی در نظر داشته باشید. مخصوصا عینک طبی، که زمان بیشتری روی صورت شما قرار می‌گیرد. عینک­های بولگاری اصل، با وجود استفاده از جواهرات و سنگ­ها، همچنان سبک هستند. این ویژگی در نمونه ­های فیک دیده نمی­شود.

 

علاوه بر آن، کیفیت فوق ­العاده لنز و شفافیت دید، بعد از زدن عینک نیز موردی است که در کمتر عینکی مشاهده می­کنید و راهنمای خوبی برای تشخیص دادن اصل بودن عینک است.

 

فروشگاه عینک چلسی,خرید عینک بولگاری اصل از فروشگاه عینک چلسی,خرید عینک های بولگاری اصل از فروشگاه عینک چلسی

خرید عینک های اصل از فروشگاه چلسی

 

سخن آخر

بولگاری از مطرح‌ترین برندهای دنیا است که با طراحی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته است افراد زیادی را شیفته خود کند. اگر شما نیز با خواندن این مقاله، شیفته­ ی این برند و محصولات خاص آن شده‌اید، می­توانید با مراجعه به فروشگاه عینک چلسی، نمونه ­های موجود را مشاهده کرده و بهترین عینک را با توجه به فرم صورت و سلیقه خود انتخاب و تهیه کنید.

برچسب ها :
بازی انفجار سایت بت اسپات