بتن از جمله پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که در تمامی سازه ها وجود داشته و بدون وجود آن، مقاوم کردن و استوار نگه داشتن ساختمان کار دشواری است. امروزه با اینکه مصالح ساختمانی تنوع بیشتری پیدا کرده اند اما سیمان و بتن از سالیان دور و درار به عنوان پرمصرف ترین مصالح ساختمانی شناخته می شود و با استفاده از آن می توان سازه های متنوعی را در هر منطقه ساخت. اما چه مواردی جز قیمت سیمان بر قیمت بتن تاثیر می گذارند؟ انتخاب بتن مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ممکن است ترکیبات متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند. البته این موارد مربوط به بتن آماده است و در صورتی که بخواهید خودتان اقدام به تولید بتن کنید ابتدا باید با مواد اولیه آن آشنایی داشته و طی پروسه خا۱ی با یکدیگر مخلوط کنید تا بتنی با کیفیت و مقاومت بالا تولید شود. مراکز متعددی اقدام به فروش مصالح ساختمانی کرده اند که انتخاب بهترین مورد از میان آنها باعث می شود نتیجه مناسب تری را شاهد باشید. در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص بلوک سبک ارائه نموده ایم:

 

 

چگونه بتنی با کیفیت داشته باشیم؟

بی شک همگان به دنبال راه هایی هستند که از طریق آن کیفیت بتن را به حداکثر برسانند. روش های مختلفی برای رسیدن به بتن باکیفیت وجود دارد که انتخاب مداد اولیه باکیفیت بهترین روش خواهد بود. مواد مختلفی با یکدیگر مخلوط می شوند که در نهایت بتن تولید شود. سیمان کاربردی ترین ماده اصلی بتن است که برای بخش ها و سازه ها، متفاوت خواهد بود. سیمان به انواع مختلف دسته بندی می شود که هریک از آنها خواص منحصر به فرد خود را دارند و برای اینکه بتن شما کیفیت مناسبی داشته باشد باید بهترین نوع و قیمت سیمان را برای خرید انتخاب کرده باشید.

موارد تاثیر گذار در کفیت بتن

 

موارد تاثیر گذار در کفیت بتن

اما علاوه بر سیمان، شن و ماسه نیز باید به بتن اضافه شود که شن و ماسه ها نیز کیفیت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و هرچه در انتخاب آنها دقت داشته باشید به کیفیت مطلوب مورد نظر خود دست پیدا خواهید کرد. ترکیب درست مواد اولیه بتن از جمله مهمترین موارد قابل توجه است که باعث افزایش کیفیت و مقاومت بتن خواهد شد.

 

قیمت شن بتن

شن بتن یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی است و همانطور که از نام آن پیداست، تشکیل شده از شن های با اندازه متفاوت است که باعث افزایش مقاومت بتن می شود. شن بتن در ساختار کلیه انواع بتن ها مشاهده می شود با این تفاوت که برخی از شن ها اندازه بزرگتر و برخی اندازه کوچکتری دارند و استفاده کردن از هریک، بستگی به محل مورد نظر خواهد داشت. قیمت شن بتن به موارد مختلفی بستگی دارد و در بازار قیمت سیمان امروز شاهد نوسانات قیمت بسیاری هستیم. به همین دلایل نمی توان رقم دقیقی برای شن بتن در نظر گرفت. در حالت کلی قیمت شن بتن مناسب بوده و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. شن بتن در مقایسه با سایر مصالح بتن، قیمت مناسب تری دارد و به همین دلیل استفاده زیاد از آن باعث صرفه جویی در میزان قیمت بتن آماده نیز خواهد شد. البته میزان استفاده از شن در بتن باید طبق استاندارد های خاص باشد.

موارد استفاده از بتن

 

موارد استفاده از بتن

بتن یکی از اصلی ترین اجزای کاربردی در صنعت ساخت و ساز است که در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین کاربردهای بتن می توان به زیرسازی ساختمان اشاره کرد. پر کردن بخش زیرین و فونداسیون سازه باعث افزایش هرچه تمامتر مقاومت ساختمان در برابر هرگونه عامل مخرب می شود. البته نوع بتن مورد استفاده برای زیرسازی ساختمان متفاوت بوده و دارای شن بتن زیادی خواهد بود. ستون ها از دیگر کاربرد بتن هستند به گونه ای که پس از فونداسیون کشی و قالب بندی ستون ها، بتن در داخل آن ریخته می شود. البته شن بتن به انواع مختلف دسته بندی می شود به گونه ای که برخی شن های بتن از سنگ‌های گرد رودخانه ای تشکیل شده اند اما برخی دیگر از شکسته شدن سنگ های بزرگ تر به دست می آیند. سنگ های شکسته شده معمولا میزان قیمت پایین تری نسبت به شن های گرد دارند اما میزان مقاومت آنها تفاوتی با یکدیگر نداشته و می توانید هر یک از آنها را برای خرید انتخاب کنید.

 

قیمت فیلر بتن

فیلر بتن یکی از مواد افزودنی است که باعث افزایش مقاومت بتن خواهد شد و توجه کردن به این مورد می تواند کیفیت سازه شما را به حداکثر برساند. قیمت سیمان از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. قیمت فوق روان کننده و فیلر بتن را نمی توان رقم ثابتی دانست چرا که مراکز متعددی اقدام به ارائه این محصول نموده اند که میزان قیمت تعیین شده هر یک برای فیلر بتن ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. برای اینکه بتوانید با کمترین میزان هزینه ها بهترین محصول را دریافت نمایید باید به سابقه و تجربه شرکت ها دقت داشته باشید. شهربتن یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد که به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت شهربتن، ارائه خدمات با قیمت های مناسب است و می توانید بهترین و باکیفیت ترین مصالح را به دلیل کوتاه کردن دست واسطه های اضافی با نازلترین قیمت ها خریداری کنید.

خرید شن و ماسه بتن

 

خرید شن و ماسه بتن

برای خرید شن و ماسه بتن راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این روش ها به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که البته خرید از این مراکز به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و رفته رفته جای خود را به مراکز اینترنتی بخشیده است. در سطح فضای مجازی نیز فروشگاه های متعددی فعالیت می کنند که هریک ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و می توانید یکی از آنها را مس از مقایسه برای خرید مصالح ساختمانی انتخاب کنید. شهربتن یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی است که به دلیل ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. با مراجعه به سامانه شرکت می توانید لیست کاملی از محصولات ارائه شده مانند قیمت سیمان پاکتی را مورد بررسی قرار دهید.

 

برگرفته از سایت https://shahrebeton.com/

 

برچسب ها :
بازی انفجار سایت بت اسپات