طراحی کسب و کار اینترنتی در دوران کرونا,برنامه نویس و سئو کار,ساخت سایت

طراحی کسب و کار اینترنتی در دوران کرونا

 

ابتدا به تعریف مختصر از  سایت می پردازیم منظور از بهینه سازی سایت مجموعه ای از مهارت ها می باشد برای ساختن سایت هر فعالیتی که توسط طراحی سایت بر اساس یک برنامه ریزی مشخص که به روی موتور و فایلهای صوتی و تصویری انجام می‌شود را طراحی سایت می‌گویند در بستری یک طراحی سایتی می کند به مجموعه‌ای از افراد متخصص مانند برنامه نویس گرافیست پشتیبانی و غیره نیاز است و از میان اینها برنامه نویس و سئو کار که ساخت سایت را بر عهده دارد نقش پررنگ و مهمتری ایفا می کنند.

 

تاریخچه ی طراحی سایت

شخصی که در طراحی وب سایت خلاقیت به خرج می دهد سایت را با طرح های متنوع و زیبا ارتقا می‌دهد طراح وب سایت می تواند در واقع اگر بخواهیم بدانیم از چه زمانی طراحی سایت وجود آمده است باید برگردیم سال ۱۹۹۹ یک تیم برنرزلی صفحه وب سایت خود را برای نخستین بار در چند پاراگراف لینکی که به ایمیل خودش درست کرد طراحی نموده و به این ترتیب این تیم برنرز لی به عنوان اولین طراحی وب شناخته شده این اتفاق یکی از مهمترین تحولات در قرن ۲۱ در زمینه ارتباطات می‌دانند.

 

فعالیت تجاری

همان طور که میدانید امروزه هر نسبت به کارهای موجود در بازار جهت جذب مشتری بیشتر و همچنین گسترش داده و تجارت خود نیازمند داشتن یک وب سایت خوب می باشد در واقع داشتن یک وب سایت خود می تواند به شما در موفقیت های شغلی تان کمک کند و باعث پیشرفت در کار نباشد اما اگر یک وبسایت مناسب نداشته باشید شاید نتیجه عکس به درد شما را تا مرز ورشکستگی برساند بنابراین صرف داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان می‌تواند به رونق تجارت شما کمک چندانی نکند یعنی سایت علاوه بر طراحی خواه با استفادهاز cms ها و یا حتی طراحی اختصاصی توسط شرکتهای بنامی چون نونگار و یا صرف هزینه های بالا اگر سئو مناسبی نداشته باشد ارزش آنچنانی ندارد.

 

تاریخچه ی طراحی سایت,فعالیت تجاری,کارهای موجود در بازار جهت جذب مشتری بیشتر

آشنایی با استاندارهای طراحی سایت

 

استانداردهای طراحی سایت

پیش از این گفتیم که طراحی سایت به چه کسی گفته می شود اما وزارت کسرایی سایت تا چه مرحله ای می باشد بر اساس تعاریف و استانداردهایی که برای طراحی سایت تعیین و مشخص شده طراحی سایت فقط وظیفه طراحی سایت را بر عهده دارد بنابراین تولید محتوا از وظایف طراحی سایت نمی باشد مگر اینکه در زمان عقد قرارداد از خود طراحی‌های درخواست کرد که تولید محتوا را بر عهده بگیرد و نمونه وب سایت را به شما معرفی می کنیم.

 

۱: استاتیک

۲: داینامیک

 

سایت استاتیک:

اینطور تعریف شده است و تنها برای معرفی به کاربران هستند و تغییر دادن مداوم اطلاعات داخل سایت الزامی نبوده و از آنجایی که انجام به روز رسانی در مدت زمانی که انجام می‌گیرد. این نوع از سایتها تقریبأ کاملأ منسوخ شده اند و استفاده ای ندارد .

سایت داینامیک:

روش استاتیک برای سایت مسدود شده و با طراحی سایت داینامیک در این مدل از طراحی سایت شما می توانید با داشتن مقام مدیریت سایت خود را به روز رسانی کنید که منظور از بروزرسانی درجه اضافه کردن صفحه در راستای ایجاد انواع و اقسام فرم ها و غیره می باشد. ولی چگونگی پویا و داینامیک شدن سایتها با تکنیکها و روشهای مختلفی امکان پذیر است که به طور مثال روش اجرا در شرکت سایتکد با سایر همکارانش طراحی سایتش متفاوت است و این مهم تقریبأ در همه شرکتهای طراحی سایت وجود دارد .

 

سایت چند زبانه

در طراحی وب سایت شما باید چندین نوع زباله مواجه هستید بنابراین اگر قصد طراحی بهتری جدایی از ابتدای کار باید بدانید که کدام زبان برنامه نویسی را در نظر بگیرید و در آن زمینه فعالیت کنید و مراحل طراحی سایت باید طی کند.

 

به این ترتیب می باشد یک برنامه‌ریزی برای ساخت یک سایت و تحقیر جستجو برای محتواست طراحی گرافیک قالب سایت کد نویسی سیستم مدیریت محتوا ۶۶ وارد کردن اطلاعات اولیه در سال ۷۳ و بازیابی سایت جهت اطمینان هم که میلیونها سال در سراسر دنیا وجود دارد قسمت همه این وبسایت‌ها بیش از ۲۸ ساله باشد و بعد که تازه راه اندازی شده روزه وبسایت های جدیدی ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استانداردهای طراحی سایت,معرفی نمونه وب سایت,سایت استاتیک

طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت سایتکد

 

ایده ی خلاقانه

اگر از اولین غذایی که طراحی شده دیدن کنید متوجه می‌شوید که انجام هر کاری برای اولین بار چقدر ساده و ابتدایی به نظر می‌رسد اما در زمان خودش یک ایده خلاقانه و هوشمندانه محسوب می‌شود در اولین وبسایت که توسط تیم برزیلی طراحی شده این تصویر گرافیکی و رنگ بندی خاصی دیده نمی‌شود، چرا که به مرور و پیشرفت دانش بصری امکانات سایت اضافه گردیده که از پیشرفت‌های بزرگ در زمینه طراحی وب سایت برمی‌گردد به سال ۲۰۰۰ میلادی که در آن زمان شرکت های مایکروسافت با ارائه اولین نسخه از مرورگر interntexplor برای سیستم عامل مک یک جهش بزرگ در مرورگر های اینترنتی برای طراحی سایت فروشگاهی به همراه داشتن یک وب سایت بیشتر برای چه افرادی مورد استفاده می باشد.

البته هر فردی بنا به سبک زندگی و نیاز خود می‌تواند یک وبسایت داشته باشد تا نیاز یک شخص مهم تجاری باشیم یا درس های سیاسی و اجتماعی فعالیت خاصی داشته باشد هر کسی می‌تواند یک وبسایت داشته باشد و از طریق آن با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند و معمولا بیشترین استفاده از وسایل مربوط می‌شود به کسانی که کسب و کار آنلاین دارند و برای معرفی محصولات خود و همچنین از مشتری اقدام  به طراحی وب سایت می‌کنند این افراد می‌توانند از طریق وبسایت خود محصولات و کالاها و خدمات خود را به سراسر دنیا ارائه دهند قیمت‌های جدید را به‌روزرسانی بکنند .

 

بی شک شرکتهائی که طول فعالیت بیشتری بر اساس روزنامه رسمی و یا پروانه کسب دارند می توانند تجربیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند زیرا این علم بیشتر با روش صحیح و خطا بدست می آید و تعدد اجرای پروژه برای افراد یا گروه های مختلف بانک اطلاعاتی این داده را افزایش می دهد . به طور مثال شرکت طراحی سایت سایتکد به آدرس sitecode.ir عضو هولدینگ نونگار است که بیش از ۴۵۰۰ پروژه با تکنولوژی های مختلف در بازه حضور بیش از ۲۳ ساله خود داشته است .

برچسب ها :
بازی انفجار سایت بت اسپات