خانه / وردپرس / آموزش ووکامرس / انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی
انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی
انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی

انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی

یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد دارند این بوده است که فروشگاه اینترنتی رو  راه اندازی نموده اند ولی مشتری و بازدید کننده چندانی ندارند حال ما با شماییم تا در این آموزش ووکامرس انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی رو بهتون بگیم پس پیشنهاد می کنم همراه ما بمانید

انتظار مشتریان از فروشگاه اینترنتی

دوستان ما این آموزش رو می خواهیم در 7 مورد که پایه و اساس مهم برای جذب مشتری و بازدید کننده بوده اند بیان نماییم زیرا مشتریان امروزه وسواس زیادی رو در مورد خرید محصول دارند و شما باید انتظار انها رو برای خرید برآورده نمایید به صورتی که انها در مورد توضیحات محصول , محصول تولید شده و نظرات مشتریان قبلی رو می خوانند و ….

اولین مورد تولید محتوای عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان می باشد زیرا مشتری که به سایت شما و محصول مراجعه می کند ابتدا به سراغ توضیحات می رود تا به موارد مهم که در مورد محصول بیان نموده اید بپردازد و انها رو بررسی نماید تا بداند ان چیزی که می خواهد قرار داده و یا نه پس شما با توضیحات میتونید مشتری رو مجذوب خود نمایید پس حتما در این حال می پرسید چه چیزهایی در محتوا مهم می باشد ؟ در برند سازی محتوای مناسب میتونه بهتون کمک زیادی رو میتونه داشته باشد که شما جهت پیدا نمودن موضوع عالی و مناسب میتونید از Buzzsumo استفاده نمایید

دوستان شما با نظر دادن در قبال جواب به سوالات مشتریان میتونید آنها رو به سمت خود مجذوب نمایید که میتونه در سه حالت ویدیو , متن و یا پست جدا باشد و با تجربه هایی که دارید میتونید توضیحات رو به صورت داستان در اختیار مشتریان قرار دهید تا احتمال اشتراک گذاشته شدن زیاد باشد

دومین مورد ایجاد روشهای آسان برای خرید بوده است زیرا مشتری که به سایت شما برای خرید اینترنتی مراجعه می نماید انتظار این رو دارد که خرید بی دردستر و بدون پیچیدگی با پرداخت آسان داشته باشد تا با یک بار ارائه دادن اطلاعت بانکی بتونه ان رو به صورت ذخیره برای دفعات بعدی داشته باشد

شما میتوند سایتتون رو طوری داشته باشید تا اینکه مشتری از شبکه های اجتماعی چون جیمیل به جای نام کاربری و پسورد استفاده نماید و همچنین چند راه رو برای خرید داشته باشید تا هر کس بر حسب علاقه خودش انها رو انتخاب نماید

سومین مورد سازماندهی کردن فروشگاه اینترنتی بوده است تا مشتری به طراحتی قادر به پیدا کردن محصولات باشد به صورتی که هر کسی به صورتی با توجه به رفتار خودش که شما در نظر می گیرید بتونه محصول رو پیدا نماید و با داشتن یک جستجو در بین محصولات به مشتریان که می دونند چه می خواهند در یافتن محصول کمک نمایید

شما باید دسته بندی ها رو برای محصولات به صورت عالی داشته باشید و از روش های جستجوی فیلتر شده با توجه به رنگ، اندازه، قیمت و… استفاده کنید.تا بتونند به راحتی با جستحو محصول رو بیابند و با دادن محصولات به صفحه اصلی خواهید توانست ترافیک خوب و زیاد به برگه محصولات بدهید

چهارمین مورد کسب اطلاعات در مورد متقاضیان محصولات شما بوده است چون با این کار شما میدونید مشتری از چه گروهی بوده است تا نیاز انها رو برآورده نمایید شما باید حتما موارد زیر رو بررسی نمایید

1- انتقال به سبد خرید و مرحله خرید رو تا حد ممکن راحت نمایید

2 – لیست علاقه مندی برای انتقال محصولات های علاقه ای مشتری

3 – ارسال ایمیل یاد اوری و مراحل خرید رو داشته باشید

پنجمین مورد طراحی جذاب در کنار کارایی خوب فروشگاه اینترنتی بوده است که شما باید علاوه بر کارایی خوب سایت ظاهر ان رو به زیبایی داشته باشید تا مشتریان رو به سمت خود بکشانید و با داشتن نظر سنخی در مورد ظاهر و کارایی سایت این امر بهتر می شود

بارگذاری سایت نیز بسیار  قالب اهمیت بوده است که شما باید در طراحی و راه اندازی آن از قبیل تصاویر و .. مواظب باشید چون در غیر این صورت سایتی با سرعت پایین خواهید داشت

ششمین مورد امکان امتیاز دهی به پست ها می باشد تا بتونید با داشتن دکمه های لایک و ستاره ای مشتریان رو وارد به دادن امتیاز کنید و آنچه رو که می خواهند براورده نمایید

هفتمین مورد شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می باشد زیرا هر کسی بارها خرید رو انجام می دهد و نباید گفت که مشتری اولین و آخرین بارش می باشد که می تونید با شبکه هی اجتماعی و یا فرستادن ایمیل به انها این کار و انجام و به سمت سایت خود بکشانید

از همراهیتون سپاسگذریم و امیدواریم مفید باشد

منبع : قالب وردپرس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *