خانه / وردپرس / آموزش سئو / 10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس
10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس
10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس

10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس

شاید شمایی که دارای فروشگاه ووکامرس می باشید با مشکلاتی در صفحه پرداخت مواجه شده باشید که یکیشون هم این بوده که مشتریان شما به صفحه پرداخت مراجعه مینمایند اما بیشتر انها قبل تکمیل کردن سفارش ان رو ترک می کنند که این میتونه بسیار آزار دهنده باشد که چرا همچنی اتفاقی می افتد ؟ اما اصلا نگران نباشید زیرا ما در این آموزش ووکامرس می خواهیم با شما باشیم تا 10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس رو بهتون بگیم و با استفاده از ان قادر به بهینه سازی صفحه پرداخت ووکامرس باشید و مشتریان تا وقتی مبلغ سفارش رو پرداخت نکرده اند ان رو ترک ننمایند

10 نکته کلیدی برای بهینه سازی صفحه پرداخت در ووکامرس

دوستان سود و منفعت و امید به کار در همان صفحه اخر یعنی پرداخت میباشد تا مشتیر به ان مراجعه و هزینه رو جهت خرید محصول پرداخت نماید و این قسمت برای مشتریان نیز سخت و دشوار بوده است زیرا باید بهتون اعتماد کنند تا هزینه رو جهت خرید محصول پرداخت نماید پس بریم تا در ادامه شما رو جهت جذب مشتری و جلب اعتمادش راهنمایی کنیم

حمل و نقل رایگان : دوستان امروزه سایتهای زیادی هستند که به ارسال رایگان محصولات اقدام میکنند و این برای مشتری بسیار خوش آیند بوده است زیرا انها اصلا راضی نیستند که هزینه اضافی رو به غیر قیمت محصول بهتون پرداخت کنند پس میتونه گزینه عالی و مهم باشد تا مشتیران خود رو جهت خرید محصول بدون هزینه ارسال راضی نگه دارید

یکی از بهینه سازی های صفحه پرداخت این بوده است که شما محصولات رو رایگان ارسال نمایید حال شاید شما بگویید این جوری چندان صرفی رو نخواهید داشت , اما دوستان شما میتوند برای ارسال رایگان شرط هایی رو قرار و به مشتری پیشنهاد کنید مثلا به انها بگید در ازای سفارشات بالا هزینه ارسال رو دریافت نمی نمایید به همین دلیل با اینکه محصولات بیشتر و حملشون زیاد و باز هم ضرر است ولی هزینه ای که برای انها پرداخت می کنند از هزینه ارسال بسیار بهتر می باشد

اطلاع رسانی روش های پرداخت در صفحه پرداخت : از دیگر موارد مهم این بوده است که صفحه های پرداخت و مراحل خرید رو به مشتری بگویید تا بداند چون برخی از افراد شاید اول بارشون باشد و درست با صفحه پرداخت آشنا نباشند شما میتونید به جای عبارات Continue و Proceed انچه رو که در مراحل بعدی باید انجام و ببینند توضیح دهید چون ممکنه مشتریان زیاد رو از دست دهید ما در اینجا مثالی رو براتون ذکر می نماییم مثلا در قبل اینکه پرداخت انجام شود بگویید “سفارش تان را بازبینی کنید” و یا کلید پرداخت نهایی می تواند “بهای کل سفارش را پرداخت کنید”

ساده تر کردن فرم ها : دوستان ما فروشگاه های زیاد داریم و شما میتونید با توجه به محصولات و کارتون فیلد ها رو تنظیم نمایید و با بررسی انها انچه رو که لازم نمی باشد حذف نمایید تا مشتری مجبور نباشد همه رو تکمیل نماید برای مثال قادر به این میباشید تا فیلدی رو درآخر جهت تایید مشتری قرار دهید

قیمت ها را نمایش دهید : از مواردی که مهم است و میتونه مشتری رو بترساند و ان رو فراری دهد قیمت محصولات بوده است ولی باز هم این امر مهمی است که قیمت ها رو به مشتری نمایش دهید و شما میتونید بزرگی فونت ها رو از دیگر موار کمتر کنید تا کوچکتر نمایش داده شود و یا اینکه واحد پول را از قیمت حذف نمایید

استفاده از نماد اعتماد : دوستان از موارد مهمی که باعث میشود مشتری خرید رو تا اخر تکمیل نماید داشتن اعتماد بوده است و شما می تونید برای اینکار با توجه به اینکه اطلاعات شخصی قرار می گیرد و مهم است قادر به بستن نفوذ امنیتی در صفحه های پرداخت می باشید که خود نوعی اعتماد است و یا اینکه برای محصولاتتون گارانتی داشته باشید تا به مشتری بگویید که اگه راضی نبود میتونند محصول رو برگردانند

نشان دادن قیمت ها : دوستان گفتیم که شما متیوند قیمت ها رو کوچکتر و کمتر برجسته نمایید و لی باز هم شما باید هر قیمتی رو در آن نمایش دهید تا اگه لازم می باشد مشتری قیمتهای اضافی رو باید بپردازد ان رو مشاهده نماید تا مشتری از توصیه شما , نرخ محصولات و … برای اعتماد راضی و استقبال نمایند

نام نویسی کاربران : شما در ابتدای خرید از مشتراین میخواهید نام نویسی نمایند که این بسیار مهم بوده است و این باعث میشود بیشتر انها رو از دست دهید چرا که مشتری شاید نخواهد خرید رو انجام دهید و این نام نویسی و الزامی نمیداند بنابراین سایت رو ترک می کند ولی میتوند نام نویسی رو در انتهای مراحل خرید قرار دهید چون انها خرید رو انجام و ثبت نام رو بهتر انجام می دهند

تغییرات کمی محصول : شما میتونید به انها اجازه دهید تا از محصولاتی که انتخاب کرده اند کم و کنار بگذارند که این خود نوعی احترام ودر جذب مشتری عالی می باشد

بخش هدیه : شما در فروشگاهتون متن خاص و یا لوازم بسته بندی رو جهت افردی که می خواهد به دیگران هدیه دهند دارید و میتوند انها رو رایگان و بهشون هدیه دهید تا انها خوشنود و خرید رو انجام دهند

کوپن تخفیف : یکی از مواردی که نمی گذارد مشتری خارج و منصرف نماید این بوده است که اگه کوپن تخفیف برای همه فعال است در صفحه پرداخت نمایش دهید تا برای محصول جستجو کنند و خرید رو انجام دهند

از همراهیتون با این آموزش سئو سپاسگذاریم

منبع : قالب وردپرس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *